EUROCARGO: NÁKLADNÍ AUTO MĚSTEM OBLÍBENÉ

EUROCARGO je nejlepší vozidlo pro dodávky do domu, rozvážky po městě a ostatní práce v městských centrech. Díky ideální šířce kabiny (2,1 m), velkému rejdu předních kol (52 stupňů) a nejlepšímu poloměru otáčení ve své třídě se skvěle hodí pro zakázky v urbanizovaných oblastech.

POHODLÍ A ERGONOMIE NA VYSOKÉ ÚROVNI

Ovládací prvky na volantu umožňují řidiči zcela bezpečně používat rádio a telefon. Vozidlo je také vybaveno novými, ergonomičtějšími ovládacími prvky k ovládání klimatizace, světel a automatické/automatizované převodovky. Všechno má své místo a je na dosah: Nyní má více úložných prostor na věci a dokumenty, speciální odkládací přihrádky na karty a závěsnou tyč na zadní stěně kabiny. Konzola na straně řidiče má dva praktické držáky lahví, 12V zásuvku a volitelnou přípojku stlačeného vzduchu. Interiér je vybaven sedadly čalouněnými elektricky svařovanou tkaninou; k dispozici je také sedadlo řidiče „high-comfort“ se vzduchovým odpružením, s plně nastavitelným opěradlem, výškově nastavitelným bezpečnostním pásem, vyhříváním a ventilací. Opěrka rukou je k dispozici jako volitelný doplněk pro všechna sedadla se vzduchovým odpružením.

Díky ploché přístrojové desce a kompaktním rozměrům motorového tunelu může řidič opustit vozidlo jak z levé, tak i z pravé strany.

 

BEZPEČNOST: VÝZNAM PREVENCE

Kromě své robustnosti a pasivní bezpečnosti, EUROCARGO chrání řidiče a náklad díky:

  • AIRBAG ŘIDIČE
  • OVLÁDACÍ PRVKY NA VOLANTU PRO AUDIO A BLUETOOTH™
  • POKROČILÝ SYSTÉM NOUZOVÉHO BRZDĚNÍ AEBS
  • ADAPTIVNÍ TEMPOMAT
  • BRZDOVÝ SYSTÉM S ABS A ASR
  • SYSTÉM ELEKTRONICKÉ KONTROLY STABILITY VOZIDLA (EVSC) S ASISTENTEM ROZJEZDU DO KOPCE
  • LED SVĚTLOMETY PRO DENNÍ SVÍCENÍ
  • XENONOVÉ SVĚTLOMETY

 

 

VĚTŠÍ FLEXIBILITA, NIŽŠÍ SPOTŘEBA PALIVA A UDRŽITELNOST

Motory určené pro EUROCARGO jsou Tector 5, čtyřválcový vznětový motor o objemu 4,5 l a Tector 7, šestiválcový vznětový motor o objemu 6,7 l. Portfolio dodávaných motorů nyní obsahuje sedm výkonových úrovní od 160 do 320 hp s maximálním točivým momentem 1 100 Nm, které doplňuje jeden CNG motor dodávající točivý moment 750 Nm a výkon 204 hp. Tyto motory jsou kombinovány s 6 nebo 9stupňovými manuálními převodovkami, 6 nebo 12stupňovými automatizovanými nebo automatickými převodovkami s měničem momentu. Systém dodatečné úpravy spalin IVECO HI-SCR se vyznačuje ve srovnání s vozidly s řešením EGR+SCR nízkou hmotností a vysokou účinností a eliminuje prostoje kvůli regeneraci.

 

Kromě toho se cítí EUROCARGO Natural Power doma obzvláště ve velkých městech – díky nízkým emisím může jezdit iv zónách s omezeným provozem a jeho tichý provoz (o 5 dB tišší než naftová verze) jej činí ideálním zejména pro práci v noci.

 

PARŤÁK, NA KTERÉHO JE SPOLEHNUTÍ

EUROCARGO osloví zákazníky svou spolehlivostí a robustností: dvě vlastnosti vycházející z podvozku, který je odvozen z těžkých nákladních automobilů a navržen pro dlouhou životnost a odolnost při vyšším zatížení

(např. nevyvážený náklad nebo rychlá změna směru).

Pro přizpůsobení rozmanitým pracovním úkolům nabízí nové EUROCARGO řadu různých typů odpružení: parabolické, semieliptické pružiny a vzduchové odpružení. Vzduchové odpružení je řízeno systémem ECAS (elektronicky řízené vzduchové odpružení), který zajišťuje konstantní polohu vozidla nezávisle na úrovni zatížení.

 

Přední a zadní náprava a brzdová soustava zaručují dlouhodobou životnost a spolehlivost. Brzdová soustava je hydraulicko-pneumatická u vozidel v rozsahu 6 až 10 t a plně pneumatická u vozidel v rozsahu 11 až 19 t. Všechny verze 4×2 jsou standardně vybaveny kotoučovými brzdami.

 

VŠESTRANNOST

Od rozvážení po práci na stavbě, od přepravy chlazeného a mraženého zboží po komunální služby je EUROCARGO nejvšestrannější vozidlo ve své třídě – a také nejvstřícnější pro montáž nástaveb. Rám podvozku vyrobený z ocelových podélníků umožňuje nástavby s délkou od 4 265 do 10 175 mm; podélníky jsou rovnoběžné po celé délce a jsou navrženy tak, aby usnadnily montáž nástaveb.

EUROCARGO nabízí tři různé typy kabin a splňuje tak požadavky různých pracovních nasazení:

 

Od dodávok pre stavebníctvo, od dopravy chladených produktov po služby v meste je EUROCARGO najuniverzálnejšie vozidlo vo svojej kategórii – a má najjednoduchší prístup do karosérie. Rám podvozka, vyrobený z vysokopevnej ocele sa môže prispôsobiť dĺžkam karosérie od 4 265 do 10 175 mm; nosný rám je rovnobežný po celej dĺžke a predpripravený na zjednodušenie montáže nadstavby.

EUROCARGO ponúka tri rôzne typy kabíny na uspokojenie požiadaviek každej práce: denní kabina, spací kabina a dvojitá kabina.

 

EUROCARGO je celkem dostupné v 11 000 verzích daných kombinací různých variant produktu: 2 druhy motorů, 14 variant celkových hmotností a 7 výkonů, 12 převodovek, 15 rozvorů a 3 typy kabiny se dvěma provedeními střechy – a navíc široký výběr systémů odpružení, převodů rozvodovky, náprav a pomocných pohonů (až 1 100 Nm).